وقتی خانه ی شما نیازمند به یک سیستم تهویه مطبوع باشد، اولین افکاری که به ذهن شما خطور می کند، چیست؟ حتما به دستگاه های پوشالی و کولر های آبی که نیازمند جریان AC هستند فکر می کنید. ما در مجموعه آسا تهویه قصد داریم تا به شما بگوییم دیگر لازم نیست نگران سیستم های تهویه ای خانه خود باشید. با تهویه مطبوع همراه، ضمن پوشش برخی از مشکلات حجمی و مصرف برق تهویه سایر این گونه سیستم ها می توانید از مزایای سیستم های تهویه مطبوع خانگی نیز بهره مند شوید.

چرا تهویه مطبوع همراه

این تهویه مطبوع های همراه می توانند در هر نقطه ای که مد نظر شماست جای گذاری شود و هر زمان که بخواهید از هر اتاق به اتاق دیگر آن را جابجا کنید. شاید سؤال شما این باشد که این سیتسم ها چگونه کار می کنند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

قبل از آن که به عملکرد سیستم های تهویه مطبوع همراه بپردازیم، بهتر است با سیستم تهویه مطبوع خانگی و مزایای آن ها در این مقاله بیشتر آشنا شویم.

عملکرد سیستم تهویه مطبوع همراه

شاید باورتان نشود اما یک سیستم تهویه مطبوع همراه AC معمولی اینگونه کار می کند: تنها کافیسیت آن را به پریز برق استاندارد منزل خود بزنید و دستگاه را روشن کنید. به همین سادگی! کلیه هوای نا مطبوع با توجه به ظرفیت های دستگاه شما از بین رفته و جای خود را به هوای خنک با رطوبت مناسب محیط می دهد.

عملکرد سیستم تهویه مطبوع همراه

هوای گرم جمع آوری شده به راحتی از طریق شلنگ تخلیه توسط نزدیک ترین پنجره خارج می شود. همچنین رطوبت اضافی از هوا حذف می شود و با عمل میعان به مایع تبدیل می گردد. در نهایت با توجه به تکنولوژی و مدل تهویه مطبوع همراه شما از طریق مختلف این مایع حاصل از رطوبت حذف می شود.

جهت اجرای پروژه های تهویه مطبوع هوا در تهران با محصولات هواساز و چیلر شرکت فنی مهندسی آسا تهویه با ما از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

حذف رطوبت محیط توسط تهویه مطبوع همراه

همانطور که پیشتر به آن اشاره شد با توجه به مدل دستگاه روش های متفاوتی برای دفع این مایع حاصل از رطوبت وجود دارد. در ذیل به برخی از این سیستم ها اشاره می کنیم:

به نظر شما کدام یک از این مدل ها برای انتخاب دستگاه تهویه مطبوع همراه مورد نظر شما بهتر است؟ 

حذف رطوبت محیط توسط تهویه مطبوع همراه

متخصصان مجموعه آسا تهویه با تکیه بر تجربه ی متعالی خود در این حوزه آماده راهنمایی شما مشتریان گرامی در جهت انتخاب مناسب ترین محصول تهویه مطبوع شما هستند. هم اکنون با ما تماس بگیرید و از فرصت مشاوره رایگان مجموعه بهره مند شوید.

قبل از این که به کاربرد برخی از این دستگاه ها اشاره کنیم، در صورت تمایل پیشنهاد می شود حتما از انواع مختلف دستگاه های تهویه مطبوع همراه که در سطح دنیا تولید می شوند و عناوین برترین ها را به خود اختصاص داده اند، در سامانه The Wire Cutter دیدن فرمایید.

تهویه مطبوع همراه مناسب آب و هوای خشک

در بالاتر که به بررسی برخی مدل های تهویه مطبوع همراه پرداختیم، با سه مدل تخلیه متفاوت در راستای حذف رطوبت محیط آشنا شدیم. اما همانطور که احتمالا خودتان متوجه شدید، برای مثال در نوع سوم که مجهز به سیستم خود تبخیری می باشد، کمی متفاوت تر از بقیه عمل می کند. این نوع تهویه مطبوع همراه در آب و هوای خشک و شرایط جوی داغ بسیار کاربردی تر است بر خلاف آن که بخواهد در شرایط با رطوبت زیاد استفاده شود.

تهویه مطبوع مناسب آب و هوای خشک

بنابراین یکی از مهم ترین فاکتور هایی که باید در انتخاب تهویه مطبوع همراه دقت داشته باشید، اول از همه محیط استفاده ی شما از این سیستم هاست. 

به طور کلی تهویه مطبوع صنعت گسترده و بسیار حائز اهمیتی در سطح جهان است که با رشد تکنولوژی و معضلات آب و هوایی و جوی که در نقاط مختلف جهان در حال پیدایش است، جای پیشرفت بسیار دارد تا آینده ی بهتری برای نسل بشر رقم بزند. مجموعه آسا تهویه به عنوان یکی از شرکت های فعال در این حوزه در تلاش است تا بهترین و بروز ترین مقالات این حوزه را برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر شما عزیزان فراهم کند. ولی قبل از هر چیزی باید بدانید مناسب ترین تهویه مطبوع را چگونه باید انتخاب کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید محصولات فن کویل، چیلر و هواساز با ما در ارتباط باشید.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

فرم زیر را پر کنید
تا کارشناسان ما
با شما تماس بگیرند