امروزه با توجه به شرایط اقتصادی موجود، اکثریت مردم در فضاهای کوچک مشغول کار و زندگی هستند و همین موضوع نشان می دهد که شرکت های بزرگ نیز در تیم های R&D خود باید به دنبال راهکاری برای حل و فصل این موضوع باشند. و تهویه مطبوع مناسب برای فضاهای کوچک باید از سیستم هایی که در فضاهای بزرگ و قدیمی به کار گرفته می شده است متفاوت باشد زیرا کاملا از لحاظ تخصصی با هم متفاوت هستند.

تهویه مطبوع مناسب برای فضاهای کوچک و منازل کوچک

ما در این مقاله سعی داریم تا به شما نشان دهیم که چگونه می توانید با کم ترین هزینه ها فضاهای کوچکی که درآن مشغول کا و یا زندگی هستید چگونه سرد یا گرم کنید یا بع عبارت دیگر تهویه مطبوع مناسب فضاهای کوچک انتخاب کنید.

تهویه مطبوع مناسب

ما در مجموعه آسا تهویه با ۱۲ سال سابقه فقط قصد خدمت رسانی به مشتریان عزیز را داریم و سعی می کنیم در وهله اول فقط مشاور خوبی باشیم، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید یک انتخاب درست داشته باشید.

حال تهویه مطبوع مناسب برای فضاهای کوچک چیست؟

مهم ترین نکته ای که در تنظیم دمای این فضاها بسیار مهم است این است که ما باید انتخاب درست برای سیستم تهویه مطبوع به کار ببریم زیرا که باید فضا را در نظر بگیریم به طور مثال از سیستم های تهویه مطبوعی استفاده کنیم که فضای کمتری را اشغال کنند چونکه که در منازل یا محل کارهای کوچک فضا بسیار ارزمند است و باید بدانیم که از دستگاه های بدون داکت استفاده کنیم یا سیستم های داکت دار

بعضی از منازل از قبل داکت کشی شده اند و در این فضا ها که داکت کشی شده اند انتخاب های بسیار زیادی وجود دارد و شما می توانید مدل های مختلفی را انتخاب کنید و این موضوع دست شما را باز می گذارد.

تهویه مطبوع مناسب

حال پیشنهاد ما در مجموعه آسا تهویه برای این گونه فضاها چیست؟ ما در مجموعه آسا تهویه پیشنهاد می دهیم که از اسپیلت های کوچک استفاده کنید.

اسپیلت های کوچک برای تهویه مطبوع مناسب فضاهای کوچک

یکی از دغدغه های بزرگ برای سیستم های تهویه مطبوع داکت کشی است که می تواند طراحی و زیبایی را نابود کند به خصوص اگر فضا کوچک باشد این موضوع بیشتر به چشم می آید. ولی ما به شما سیستم تهویه مطبوع کوچک یا همان اسپیلت های کوچک یا mini-spilit را پیشنهاد می دهیم.

شما بدون داکت کشی و هیچ مشکل دیگری به راحتی می توانید آن را نصب کنید و دمای محیط خود را در هر فصلی تنظیم کنید. پس این انتخاب می توانید یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

که از واحد داخلی کوچک تشکیل می شود که بر روی سقف یا دیوار نصب می شود که به آن سیستم کنترل هوای داخل خانه می گویند که بسته به محیطی که شما می خواهید دمای آن را کنترل کنید و هر میزان که فضا بزرگتر می شود سیستم کنترل داخلی نیز به همان ئمیزان تعدادش بیشتر می شود.

سیستم تهویه مطبوع مناسب برای منازل کوچک اسپیلت های کوچک یا مینی هستند ولی برای تمام خانه ها مناسب نیستند. شاید بپرسید برای چه سبک خانه هایی مناسب نیست؟

تهویه مطبوع آسا تهویه با تالیف این مقاله قصد دارد که به شما کمک کند تا بتوانید بهترین سیستم تهویه مطبوع را برای محیط زندگی و کار خود انتخاب شد.

بعضی از افراد در خانه هایی زندگی می کنند که بر روی تریلر قرار دارد و خانه خود را توسط تریلرها حرکت می دهند در این سبک منازل که حرکت می کنند این گزینه، گزینه مناسبی نیست زیرا محیطی مناسب برای نصب قسمت خارجی یا همان کمپرسور اسپیلت های کوچک نیست به همین دلیل اگر منزل شما این گونه است از این اسپیلت استفاده نکنید.

تهویه مطبوع مناسب

پیشنهاد ویژه برای تهویه مطبوع مناسب محیط های کوچک

شما می توانید از سیستم های تهویه مطبوع قابل حمل استفاده کنید زیرا این سبک از تهویه های مطبوع می تواند انتخاب مناسبی برای سرد و گرم کردن محیط های کوچک باشد به طور مثال می توانید از هیتر های قابل حمل برای فصل زمستان استفاده کنید یا از سیستم تهویه مطبوع پنجره ای استفاده کنید که با انتخاب این سیستم می توانید فضای زمینی منزل خود را اشغال نکنید.

فقط تنها مشکل تهویه مطبوع پنجره ای این است که با پایان فصل گرما و شروع فصل سرما باید آن را جمع آوری کنید و سیستم گرمایشی را جایگذاری کنید، جهت اجرای پروژه های تهویه مطبوع هوا در تهران با محصولات هواساز و چیلر شرکت فنی مهندسی آسا تهویه با ما از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نکات ایمنی برای استفاده از هیترهای قابل حمل

شما برای اینکه بتوانید از هیترهای قابل حمل استفاده کنید باید به نکات ایمنی نیز توجه ویژه ای داشته باشید. به طور مثال سیستم های هیتری قابل حمل نیاز دارند تا تقریبا از هر طرف ۹۰ سانت فضای آزاد داشته باشند تا درست کار کنند و اگر شما در این موضوع محدودیت فضا دارید به شما پیشنهاد می کنیم از این سیستم استفاده نکنید.

امید به این داریم که با مطالعه این مقاله توانسته باشید تا انتخاب درستی داشته باشید و ما در مجموعه آسا تهویه توانسته باشیم کمک اندکی در ایجاد آگاهی در شما داشته باشیم.

شما می توانید هر زمان با مشاوران متخصص آسا تهویه تماس بگیرید و سؤالات خود را بپرسید، جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید محصولات هواساز، فن کویل و چیلر با ما در ارتباط باشید.

Rate this post
اشتراک در
اطلاع از

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صابر زمانی
3 سال قبل

سلام. می خواستم بدونم جاگذاری سیستم گرمایشی که توی مقاله اشاره کردین باید توسط فرد متخصص باشه یا خودمون هم میتونیم انجام بدیم.

صابر زمانی
3 سال قبل

سلام می خواستم بدونم جاگذاری سیستم گرمایشی که توی مقاله اشاره شد باید توسط متخصص باشه یا خودمون هم میتونیم انجام بدیم؟

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

فرم زیر را پر کنید
تا کارشناسان ما
با شما تماس بگیرند