قیمت ایرواشر و معرفی عوامل تاثیرگذار در تعیین آن موضوع این مقاله از سایت شرکت فنی مهندسی آسا تهویه سپند میباشد، همانطور که میدانید ایرواشر یا هواساز در واقع به دستگاهی گفته میشود که میتواند هوای گرم و سرد را برای یک محیط تامین کند، همچنین در برخی از مدل‌ های این دستگاه از فیلتر هایی استفاده میشود که میتواند هوا را به خوبی تصفیه کنند و آن را بدون هیچ بوی نامطلوب، گرد و غبار یا خاک در اختیار شما قرار دهند.

حال شاید برای شما در رابطه با قیمت ایرواشر سوال پیش آید؛ اما دقت داشته باشید که امکان بیان چنین موضوعی به طور قطعی وجود ندارد، زیرا همان ‌طور که می‌دانید، نوسانات بازار بسیار است و هر روزه شاهد تغییر قیمت‌ها هستیم و ایرواشر نیز از چنین مسئله ‌ای مستثنی نیست.

چرا استفاده از ایرواشر اهمیت دارد؟

تا به اینجا متوجه شدیم که ایرواشر دستگاهی به حساب میآید که میتوانید با استفاده از آن هوای گرم و سرد یک محیط را تامین کنید؛ اما استفاده از این دستگاه چه اهمیتی دارد؟ دقت داشته باشید که این سیستم به گونه ‌ای طراحی شده است که امکان استفاده از آن در انواع گوناگون محیط‌ ها و کارخانه ‌ها وجود دارد.

چرا استفاده از ایرواشر اهمیت دارد؟

از آنجایی که میتواند هوا را به بهترین شکل تصفیه کند، بهترین انتخاب برای کارخانه‌ های صنعتی به نظر میرسد، از طرفی برای محیط ‌های مسکونی و آپارتمانی نیز کاربرد دارد و شما میتوانید با خیال راحت در زمستان و تابستان از آن استفاده کنید.

ویژگی ‌های مهم دستگا های ایرواشر

تهیه و استفاده از دستگاه ‌های ایرواشر برای داشتن تهویه مطبوع، بهترین انتخاب به نظر می‌رسد؛ چرا که این سیستم از ویژگی ‌های بسیاری برخوردار است که در ادامه به آن‌ ها اشاره خواهیم داشت،این مدل دستگاه های هواساز و هوارسان به گونه ‌ای طراحی میشوند که بالاترین راندمان را داشته باشند؛ بنابراین روشن کردن آن‌ ها برای چند ساعت میتواند محیط شما را به اندازه کافی در فصل تابستان خنک کند.

همچنین در راستای ویژگی‌ های این دستگاه باید متذکر شد که میتواند هوا را به شکل یکنواخت پخش کند که این موضوع خود نیز اهمیت بسیاری داردریال از طرفی نگران افت فشار آب سرویس بهداشتی و حمام نباشید؛ چرا که استفاده از ایرواشر بر روی چنین موضوعی تاثیر ندارد.

چه عواملی بر قیمت ایرواشر تاثیرگذار است؟

در ابتدای مقاله گفتیم که امکان اظهار نظر قطعی در رابطه با قیمت ایرواشر وجود ندارد؛ چرا که امروزه قیمت بسیاری از محصولات ثبات ندارد، اما دقت داشته باشید که عوامل گوناگونی هستند که می‌توانند بر چنین موضوعی تاثیر داشته باشند. از همین جهت در ادامه به بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت ایرواشار خواهیم پرداخت تا از این مسئله تا حدودی مطلع شوید.

دقت داشته باشید که تمام موارد نام برده شده از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت ایرواشار هستند و هزینه ‌ای که شما میپردازید، در جهت چنین موارد و ویژگی ‌هایی است.

آشنایی با انواع دستگاه های ایرواشرهای صنعتی و خانگی

امروزه انواع ایرواشر ها در دو شکل صنعتی و خانگی به تولید رسیده‌ اند که هر کدام طراحی و ویژگی‌ های مخصوص به خود را دارند، در ادامه مدل‌ های گوناگونی که در هر دسته قرار میگیرند را نام خواهیم برد تا با آن‌ ها آشنا شوید.

دسته بندی ایرواشرهای خانگی

دستگاه های air washer خانگی در یک دسته بندی کلی شامل سه نوع متفاوت هستند که این سه مدل را میتوان ایرواشر های زیر سقفی، ایستاده و پشت‌ بامی در نظر گرفت؛ شما باید متناسب با محیط و مدل محیط مورد نظر خود، به استفاده از یکی مدل ‌ها اقدام کنید.

دسته بندی ایرواشرهای صنعتی

همان‌ طور که گفته شد، این دستگاه ها در مراکز صنعتی نیز کاربرد دارند و از آنجایی که بهترین کارایی را داشته باشند، در مدل‌ های گوناگونی طراحی ‌شده‌اند. از جمله مدل‌ های در نظر گرفته شده برای ایرواشار های صنعتی، میتوان به مدل‌ هایی چون عمودی، روبرو زن و بالا زن اشاره کرد. دقت داشته باشید که قیمت ایرواشر برای هر یک از مدل‌ ها با دیگری متفاوت خواهد بود.

ویژگی های یک air-washer با کیفیت

این دستگاه ها  تا به امروز در مدل‌ های گوناگونی تولید شده‌اند و افراد از برند های گوناگونی این دستگاه را تهیه و استفاده میکنند، حال چگونه میتوان یک دستگاه با کیفیت خرید؟ در پاسخ باید گفت یک ایرواشر خوب و با کیفیت، ویژگی‌ های گوناگونی دارد که به آن‌ ها اشاره خواهیم داشت.

تهیه ایرواشار با قیمت مناسب

مسلما یکی از مهم ‌ترین موضوعاتی که در زمان خرید با آن مواجه میشویم، قیمت ایرواشر است، بسیاری از افراد به دنبال شرایطی هستند که بتوانند یک هواساز با قیمت مناسب تهیه کنند. باید متذکر شد برای انجام چنین خریدی شما باید یک مرکز فروش معتبر را انتخاب کنید؛ مسلما چنین مراکزی قیمت را در رنج مناسب ‌تری انتخاب کرده‌اند.

ویژگی های یک air-washer با کیفیت

استعلام قیمت آنلاین قیمت انواع ایرواشر

اکنون شما اطلاعات لازم در رابطه با چیستی دستگاه، انواع آن، ویژگی ‌ها و قیمت ایرواشر را دارید؛ بنابراین میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و مدل مناسبی را خریداری و استفاده کنید. در آخر امیدواریم اطلاعاتی که در اختیارتان قرار گرفت، اطلاعاتی مناسبی بوده باشد و بتوانید بهترین بهره را از آن ‌ها ببرید.

شرکت آسا تهویه سپند به عنوان یکی از فعالان حوزه صنعت تهویه مطبوع انواع مختلف دستگاه های هواساز و ایرواشر را با برند معروف CMT به فروش میرساند، اگر در رابطه باقیمت خرید این محصولات سوالاتی دارید، میتوانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس گرفته و ضمن استفاده از خدمات مشاوره رایگان شرکت آسا تهویه سپند، سفارش خرید ایرواشر مورد نظر خود را نیز ثبت کنید.

 

۵/۵ - (۲ امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از

10 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حامد
3 سال قبل

خوب بود
مرسی

محمد رضا
2 سال قبل

براتون مقدور نیست لیست قیمت ایروارشر هم بزارید ؟

حمید رضا
2 سال قبل

اولش به دنبال لیست قیمت بودم اما وقتی کامل مقاله رو خوندم دیدم خیلی منطقیه که لیست موجود نباشه 😁

عادل
2 سال قبل

شما خودتون ایرواشر برای خرید موجود دارید ؟

الهه
2 سال قبل

نوشتید استعلام قیمت آنلاین قیمت انواع ایرواشر ولی قیمتی در این صفحه نیستش

demon
2 سال قبل

توجیح شدم که چرا قیمت ایرواشر تو صفحه نیست :))

علی
2 سال قبل

مطلب مفیدی بود 👍

10
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

فرم زیر را پر کنید
تا کارشناسان ما
با شما تماس بگیرند