شرکت آسا تهویه در ۱۳ سال اخیر سعی کرده تا همیشه در کنار شما همراهان عزیز باشد و با کیفیت ترین سرویس ها را به شما دوستان عزیز ارائه دهد در همین راستا با ورود به چهاردمین سالگرد تاسیس شرکت آسا تهویه سعی در راستای توسعه کیفیت محصولات و خدمات رسانی تصمیم گرفتیم، شعبه جدید شرکت آسا تهویه را در مجتمع حیات سبز افتتاح کنیم.

معرفی مجتمع اداری تجاری حیات سبز

هوم سرویس یا مجتمع اداری-تجاری حیات سبز واقع در نیاوران در ۱۶ طبقه دارای ۱۵۵ واحد اداری و ۵۴ واحد تجاری در سال ۱۳۹۹ تاسیس شد. «حیات» با توجه به الگوهای محیط زیستی و تأکید بر شعار «به رنگ زندگی» سعی دارد تا ضمن توجه به سبک زندگی سبز، فضایی مدرن و جذاب را برای مخاطبان و مشتریان خود فراهم آورد. کانسپت تخصصی «دیزاین سنتر» با توجه به کمبود یک مجتمع تخصصی در این زمینه برای این مجموعه انتخاب شده و تمامی فروشگاه‌های ۳ طبقه تجاری این دیزاین سنتر به فروش محصولات مرتبط با دکوراسیون و هوم دیزاین اشتغال دارند. همچنین بخشی تخصصی برای طراحی و دیزاین فضای خانه و محیط کار، در این مجتمع در نظر گرفته شده تا تمامی نیازهای مرتبط با طراحی و دکوراسیون را تحت پوشش قرار دهد. این مجتمع دارای ۱۰۳۶ پارکینگ می‌باشد.

پروژه تهویه مطبوع مجتمع حیات سبز

شرکت آسا تهویه با توجه به تجربه طولانی در زمینه تهویه مطبوع، وظیفه طراحی، تامین و نصب سیستم های تهویه مطبوع این مجموعه که شعار آن به رنگ زندگی است و توجه ویژه ای به الگوهای زیست محیطی دارد را بر عهده داشته است تا بتواند به این شعار جامه عمل بپوشاند.

البته شرکت آسا تهویه در طول همه این سال ها پروژه های بسیار زیادی را در دست داشته که میتوانید با مراجعه به قسمت پروژه ها از فعالیت های شرکت مطلع شوید.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه تهویه مطبوع با کارشناسان ما در بخش فنی در تماس باشید.

با آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما همراهان عزیز شرکت آسا تهویه

تماس با ما

۵/۵ - (۲ امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

فرم زیر را پر کنید
تا کارشناسان ما
با شما تماس بگیرند