امروزه با توجه به گرمای بسیار زیاد در فصل تابستان معمولا مردم از گرمای طاقت فرسای تابستان فراری هستند و به دنبال راهکاری برای بهتر کردن شرایط در تابستان هستند و معمولا راهکاری که در قدیم از آن استفاده بسیار زیادی می شود شنا کردن در استخر است که می تواند دمای بدن را کاهش دهد.

سیستم تهویه مطبوع

حال شاید متوجه این سؤال شوید که معنای تهویه مطبوع یا استخر را فهمیده باشید، اما نکته اصلی این جا است که شما دیگر نمی توانید روزی چندین مرتبه به استخر بروید و نیاز به تهویه مطبوع دارید.

پس جواب سؤال مشخص شد که شما باید به فکر یک تهویه مطبوع باشید و با آگاهی بالا بتوانید بهترین تهویه مطبوع برای منزل یا محیط کار خود انتخاب کنید تا تابستان مطبوعی را پشت سر بگذارید، و شما باید این موضوع را بدانید که اگر قرار باشد همه افراد برای اینکه دمای بدن خود را کاهش دهند به استخر بروند باید به این موضوع را بدانیم که هزینه های یک استخر بسیار بالاست و می تواند باعث هدر رفتن انرژی شود.

سیستم تهویه مطبوع

پس شیرجه زدن در استخر کار درستی نیست.

مقدار انرژی مصرفی تهویه مطبوع به چه عواملی بستگی دارد؟

مقدار انرژی که یک دستگاه تهویه مطبوع مصرف می کند به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که یکی از اصلی ترین این عوامل می تواند بهینه انرژی آن دستگاه است یعنی برچسب انرژِی است که شما در هنگام خرید باید به این موضوع دقت بسیار زیادی بکنید.

پس یکی از عوامل برای انتخاب تهویه مطبوع برچسب انرژی یا مقدار انرژی مصرفی است.

دومین مورد که بسیار مهم است نحوه  استفاده از دستگاه تهویه مطبوع است که شما باید به قوانین استفاده از تهویه مطبوع دقت داشته باشید و بدانید که از این سیستم چگونه باید استفاده کنید.

جهت اجرای پروژه های تهویه مطبوع هوا در تهران با محصولات هواساز و چیلر شرکت فنی مهندسی آسا تهویه با ما از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

چگونه تهویه مطبوع مناسب خود را انتخاب کنم؟

شما برای اینکه بتوانید تهویه مطبوع خود را به صورت درست انتخاب کنید باید حتما از متخصصین این امر مشاوره بگیرید زیرا این موضوع بسیار حساس است چون شما قرار است یکبار یک سیستم تهویه مطبوع را خریداری کنیم و مدت زیادی از آن استفاده کنیم پس باید بدانیم که حساسیت این موضوع بالا است و باید آن وقت ویژه ای گذاشت.

سیستم تهویه مطبوع

زیرا که حتی محل نصب سیستم تهویه نیز بسیار مهم است و شما بر اساس اصولی باید بدانید که این سیستم را کجا باید نصب کرد، شما می توانید با مشاوران آسا تهویه تماس بگیرید و به صورت رایگان پاسخ سؤالات خود را بگیرید، پس باید سعی کنید تمام فاکتورهای خرید یک سیستم تهویه مطبوع را در نظر بگیرید تا بتوانید آگاهانه ترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب را داشته باشید.

ولی در انتها اگر بخواهیم باز هم مقایسه استخر و سیستم تهویه مطبوع به روی میز برگردانیم می توانیم به این نکته اشاره کنیم که با توجه شرایط ساختمان های امروزی و نبود حیاط در این محیط ها امکان استفاده از استخر در منازل بسیار کم تر شده است، و شما برای بهبود وضعیت خود باید بتوانید از سیستم تهویه مطبوع استفاده کنید، امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت کافی را برده باشید، جهت خواندن مقالات تهویه مطبوع آسا تهویه و مشاوره جهت خرید هواساز و فن کویل و چیلر با ما در ارتباط باشید.

Rate this post
اشتراک در
اطلاع از

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شهرزاد نوری
3 سال قبل

میشه تهویه مطبوع برای اتاق خواب کودک معرفی کنید؟

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

فرم زیر را پر کنید
تا کارشناسان ما
با شما تماس بگیرند