یک تابستان گرم را تصور کنید. در ماشین خود نشسته اید و در حال یک رانندگی طولانی از جنوب تهران به سمت سعادت آباد هستید. ریه های شما در حال تنفس اکسیژن کافی است اما آیا با توجه به آلودگی عظیم شهر تهران که در گوشه و کنار اخبار شبانه روز آن را می شنوید باز هم به نظر شما این اکسیژن کافی که از آن حرف می زنیم، واقعا کافی است؟

تهویه مطبوع در تابستان

اکسیژن تنفسی شاید نیاز بدن را تامین می کند و تامین می کند، اما هوای مورد نظر در صورتی که تهویه نشود، برای شما طبعات سنگینی به دنبال خواهد داشت. طبعاتی که یک عمر طولانی را باید صرف آن کنید و میلیون ها هزینه درمانی تا شاید بتوانید کمی آن را به وضعیت فعلی ریه های خود نزدیک کنید. پس راه حل چیست؟ تهویه مطبوع در تابستان یکی از مهم ترین راهکار های این مسئله است.

سیستم های تهویه مطبوع در تابستاتن بهترین راهکار هستند تا شما ضمن خنک سازی هوای مورد نظر خود بتوانید از هوای سالم و تهویه شده استفاده کنید.

ما در مجموعه آسا تهویه با پشتیبانی ۲۴ ساعته و حضور مشاوران متخصص برای راهنمایی هر چه بهتر شما عزیزان در خدمتتان هستم تا بهترین انتخاب را نوع سیستم تهویه مطبوع در تابستان را برای فضاهای مورد استفاده خود، از ماشین و فضاهای متحرک گرفته تا فضای خانه و محیط کار، بدست آورید.

لذت تهویه مطبوع

انواع مکان های مورد استفاده سیستم تهویه مطبوع در تابستان

سیستم های تهویه مطبوع در تابستان از انواع متفاوتی تشکیل شده اند. همانطور که پیشتر در بخش مقالات مجموعه آسا تهویه به آن اشاره کردیم، تهویه مطبوع عبارت است کلیه فعالیت هایی که بر روی هوای مورد استفاده در محیط صورت می گیرد تا در نهایت از نظر دما و رطوبت به حالت پایدار خود برسد.

جهت اجرای پروژه های تهویه مطبوع هوا در تهران با محصولات هواساز و چیلر شرکت فنی مهندسی آسا تهویه با ما از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

شما چطور می توانید از تهویه مطبوع تعریفی از زبان خودتان ارائه دهید؟

به همین ترتیب با توجه به این تکنولوژی، سیستم های گوناگونی در طول زمان اختراع شده اند تا در نهایت بتوانند نیاز انسان را به تهویه مطبوع تامین کنند و دما و هوای محل زندگی آن ها را متعادل سازند.

تهویه مطبوع در تابستان می تواتد شامل موارد گوناگونی باشد که به همین ترتیب در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

با توجه به این که یکی از نیاز های مهم هر ساختمان تامین نیاز سرمایش و برودتی آن در فصل تابستان می باشد، چیلر های جذبی و چیلر های تراکمی دو نوع از مهم ترین سیستم های برودتی ساختما هستند که بسیار قابل توجه مصرف کنندگان می باشند.

در این میان ممکن است سوالی که برای شما پیش می آید این باشد که کدام یک از سیستم های برودتی مورد استفاده از اهمیت بیشتری برخوردار است و برای ساختمان مناسب تر هستند؟

تهویه مطبوع در تابستان

برای یافتن پاسخ خود با ما در آسا تهویه همراه باشید و در ادامه در صورتی که در هر زمان برای شما سوالی پیش آمد مشاوران ما با افتخار منتظر پاسخگویی به سوالات شما هستند تا شما بهتر از همیشه راهنمایی کنند، حال می خواهیم چند نکته درباره استفاده از تهویه مطبوع در تابستان را برای شما شرح دهیم.

نکات استفاده از تهویه مطبوع در تابستان

  1. به طور مثال برای اینکه در تابستان تهویه مطبوع بهتری داشته باشید باید به جای استفاده از پنجره های یک جداره از پنجره های دوجداره استفاده کنید.
  2. تمام درزهای پنجره و محطی که در آن زندگی یا کار می کنید را پر کنید تا انرژی هدر نرود و بتوانید بهینه ترین استفاده از تهویه مطبوع در تابستان را داشته باشید.
  3. شما می توانید با استفاده از یک پرده نازک رنگ روشن بهترین کارایی را داشته باشید و باعث شوید در گرم ترین ساعات روز روزنه های نور که باعث گرم شدن محیط می شوند داخل محیط نشوند.
  4. سعی کنید در کمترین زمان ممکن غذای خود را آماده کنید زیرا گاز یا وسایلی که گرما تولید می کنند باعث گرم شدن هوای محیط می شوند.
  5. سعی کنید زمانی که احساس گرمای زیادی می کنید مچ دست خود را زیر آب سرد قرار دهید تا دمای بدن شما کاهش یابد.

امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید، جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید محصولات فن کویل، هواساز و چیلر با مشاورین ما در شرکت فنی و مهندسی آسا تهویه در ارتباط باشید.

 

جهت اجرای پروژه های تهویه مطبوع هوا در تهران با محصولات هواساز و چیلر شرکت فنی مهندسی آسا تهویه با ما از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

Rate this post
اشتراک در
اطلاع از

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا نایبی
4 سال قبل

ممنون از مقالات خوبی که تهیه میکنید

سارا محبی
3 سال قبل

سلام ما از کولر آبی برای خنک کردن منزل استفاده می کنیم . علت اینکه باید پنجره باز باشه چیست؟ درسته؟

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

فرم زیر را پر کنید
تا کارشناسان ما
با شما تماس بگیرند